Har så himla trååååkigt..

alltså jag har nu läst i ca 6 h, och är helt döds trött! Som tur kommer Jasmin snart över, då skall vi se på Top Model och efteråt på Desperate housewives! jee! :D Måndagen är FTPD, alltså min Favorit TV Program Dag :D

Tänk att det är bara måndag, men jag och Jassie har redan planerat helgen! Nu gäller det bara att få med alla  kompisar på vår idé. Vi har planerat att en hel dag med spa och simning i paradis badet Tropiclandia, och efteråt så skulle vi ha värsta myskvällen med chips, godis och en grymt bra film. Låter mysigt eller hur?! :)

image58
Visst ser det härligt ut?! :)

Kommentarer
Postat av: saara

hejjj :) kom och välja den bästa kjolen, bästa gula grejen och bästa plånboken på min blogg :)

2008-03-26 @ 08:16:36
URL: http://silkesband.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0