hej alla!

Kom just hem från bion. Sweeney Todd var helt okej.. Den var varken jätte bra men inte helt dålig heller. Men mer bra än dålig, haha vad jag flummar! :D
Filmen var fint gjord, man kunde leva sig bra med i den. Johnny Depp var ju helt otroligt charmig och det var kul med andra skådisar som man känner igen från andra filmer. Det bästa enligt mig var att det var en musikal och Johnny Depp sjöng ju jätte fint! ;)
Filmen började bra (ganska romantiskt), jag blev super imponerad av skådespelarna och av sångerna, men efter ungefär halva filmen började det spåra ur lite. Handlingarna hade ingen mening, det var typ bara att han mördade folk och sedan bakade hans "fru" pajer. Filmen slutade tyvärr tråkigt. Jag rekommenderar denhär filmen för dom som inte är rädda för blod, för dom som gillar Johnny Depp och musikaler :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0