Hej alla!

Hoppas ni mår bra! Jag mår ganska bra. Har läst på psykologi nästan hela dagen, men hann träffa min barndomskompis Isa en stund mitt på dagen. Hon bor nu i Helsingfors och har bott en tid i London också, så jag hade inte träffat henne på 2 år!! Vi hade iaf massor att tala om nu :) Efteråt for jag ut och äta med mamma :) Annars har denhär datorn varit ganska tråkig.. hann tappa bort mitt bankkort som spärrades, och som hittades just för 5 min sedan i min skidjacka!! fattar int hur den hade hamnat dit.. störande! Måste skaffa ett nytt på tisdan.

Här är igen lite nya bilder på Miranda och hon är så snygg som vanligt! Snyggt att matcha Orlando Blooms kläder, Hon har svart topp, han svarta byxor, hon har blåa byxor, han har blå skjorta (i samma nyans (!)) :P


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0