hejsan!

Godkväll alla! hoppas ni mår bra! Jag mår toppen! :) förlåt att jag inte hunnit uppdatera, men har varit väldigt busy under helgen. Igår var det så himla kul! Jag hade så himla skojj precis hela dagen! Jag vaknade ganska sent.. sedan for jag lite senare med Kenan på stan och shoppade på rean, sedan for vi hem till honom. På kvällen for vi sedan jag, Kenan och fem andra kompisar och bowlade, det var jätte kul eftersom det var typ "disco-bowling" med lampor, musik o discobollar :P Efter det, så körde vi Jasmin till mitt och hennes café ( King´s ) där hon började ställa i ordning inför våra bänd som skulle spela där, bland annat spelade Corner of the circle. Under tiden for jag med Kenan ut o äta på en Italiens restaurang (jag vet att det låter orättvist men jag diskade då cafét stängde istället :P ). Då vi ätit körde han mig till King´s där första bändet redan börjat spela. Det massor med folk och så bra stämning! Skall försöka hitta bilder från konserten, lägger upp dom sedan på bloggen. Då vi stängde (01:00) for jag o Jasmin, natt pigga som vanligt, till Berat där alla andra kompisarna samlats. Vi satt där och pratade en massa, åt och drack, spelade spel och hade jätte kul ihop :) Somnade seeeent.

 Läste också just på Kenzas blogg att Aftonbladet förvrängt det hon sagt och skrivit om det. Blev jätte upprörd eftersom det samma också hänt för mig! Blev intervjuad till en Lucia tävling, och jag lovar, dom hade förvrängt precis ALLT! Det var inte klokt. Dom framställde mig som en hemsk bitch.. aldrig mer media tänkte jag ganska länge efteråt!!

image46
Dani från Corner of the circle.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0