Hejsan

åh, är helt sluuut! Det var världens tyngsta danstimme idag! Vi tränade en massa små detaljer och jag var så himla trött efter skrivningarna. Skrev finska text- delen idag, det gick helt bra :) Nu skulle det passa bra med lov! Mitt sommarlov börjar egentligen nästa vecka.. ja du läste rätt! :D synd bara att jag måste börja jobba snart :(

Just nu längtar jag så mycket till sommaren! Kan emellanåt få riktiga sommarkänslor då jag går på stan och solen skiner. Längtar efter den härliga känslan att få sätta sig ner på en av bänkarna eller på frihetsstatyn mitt i stan och sola sig samtidigt som man vilar sina fötter efter en lång shoppingrunda. underbart. Jag kan inte heller vänta på att igen få ta båten och åka ut på havet och till sommarstugan med vänner och familjen. Det bästa som finns är att få sitta bak i båten och halvligga i soffan samitidigt som man låter fingrarna röra vid vattenytan. Det är då som jag känner mig helt fri. Det är livet det! <3

image50
Tänk att få sitta med någon man tycker riktigt riktigt mycke om på det här mysiga stället!

Kommentarer
Postat av: Malin

Det vore verkligen mysigt

2008-03-20 @ 11:39:05
URL: http://malinohlsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0