Måste ta och pigga upp mig!

Usch vilken dag alltså! Så himla tråkig.. måste läsa på franska hela dagen idag och imorgon pga studentskrivningen på torsdag :/ längtar efter att få göra nåt kul! Som tur sa Kenan idag att han planerat nåt speciellt och roligt till helgen! :D så nyfiken men han vill inte berätta vad det är! :) L-Ä-N-G-T-A-R !!! Men hoppas att ni har det iaf bra! :)

För att ha lite kul idag så ska jag ta och beställa ett par bamboo örhängen från cocoo.se. Jag tror att jag är typ den första från Finland som har ett par såna, åtminstone i min stad ;) Hoppas jag iaf! haha :D  Men dom är ju så snygga! Jag skall förgylla min dag :D

image25

Kommentarer
Postat av: ISABEL

Dom är så snygga!

2008-03-11 @ 15:27:29
URL: http://metrobloggen.se/isabel
Postat av: *Emma*

åh, vad snygga örhängen

2008-03-11 @ 18:58:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0