It was a wonderful weekend!

Denhär helgen har varit supertrevlig! Thomas kom till mig på fredag efter skolan och vi for och shoppade mat till Minimani. Sedan for vi snabbt och Fotograferade Eva- Maarja till en fotouppgift jag skall ha klart till skolan. Efteråt kom vi hem till mig och lagade en paprikapizza medan vi såg på DrPhil. Sedan chillade vi i soffan och pratade en massa. Senare på kvällen kom Kenan på besök och då tog vi en sväng till ABC och sedan via grillen då pojkarna ville köpa kvällsmat. Resten av kvällen såg vi på en bra film som kom på TV.

Följande morgon for jag och Thomas till stan och jag lovade honom mat på Mäkken... så det har varit en helg full med skräpmat och jag som försöker hålla diet och äta hälsosamt.... Senare på kvällen fixade jag mig och for sedan iväg för att fira Kenan som fyllde 24 år. Han hade reserverat hörnan i Fontana för vårt festgäng så där festade vi sedan resten av natten. Vi hade det jättetrevligt och alla var på toppenhumör! Vi vann t.o.m 100 euro på första försöket på Ruletti! Lyckokväll alltså!


Bilder från Fredagen:



Eva- Maarja gjorde reklam för Pirkkas nudlar! :)



Kommentarer
Postat av: Nina

Heeej, va kul att du har börjat bloggat igen!! ;)

2011-01-16 @ 13:46:50
URL: http://hideandseeek.bloggplatsen.se
Postat av: ida

eller hur :D hoppas de bara håller i sig nu.... :P

2011-01-16 @ 14:26:28
Postat av: Annette

Tihi! Eva-Maarja har samma smak som sin storebror... ;O)

2011-01-23 @ 08:46:56
Postat av: ida

jo de har hon nog! ;D

2011-01-23 @ 13:39:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0